marți, 13 aprilie 2010

Caravana Gaudeamus la Cluj

Începând de miercuri, 14 aprilie, până duminică, 18 aprilie, Caravana Gaudeamus poposeşte la Cluj, în Piaţa Unirii. Adică la botul calului lu' Mathias, ca de obicei. Cine vrea cărţi, CDuri. DVDuri, muzică... mă rog, di tăti, mai puţin ţoale, agroalimentare şi etnobotanice, e binevenit.

În plus, undeva la uşa cortului, la standul de cărţi al editurii Anteea, voi fi prezent şi eu joi, 15 aprilie, la ora 12.30, lângă teancul de cărţi pentru copii pe care le-am ilustrat pentru Anteea (13 sau 14 titluri, parcă). Care aveţi copii între 3 şi 9 ani, aduceţi-i la inaugurarea standului, cu o poezie sau un cântec învăţate - se dau premii, neamule! Ba chiar, incredibil, imprevizibil şi senzaţional, premii în cărţi! Nu mezeluri, cozoroace fără şepci sau excursii exotice în paradisuri fiscale. Cărţi. De citit, cu litere, cuvinte şi desene.
Pe lângă asta o să mai punem de-un mini-atelier de desenat desene şi colorat cărţi de colorat, poate şi ceva jonglerie, clowning, prosteală şi cam tot ce se poate face până se prind oamenii ăia şi ne dau afară.

Joi, deci, la doişpe treizeci.
La botu calului şi uşa cortului.
Ptiu, ce etnic sună...
Da-i pe bune.
Serios.

Un comentariu:

Unknown spunea...

si eu ma pot face mica. imi iau deci culorile si vin :D