sâmbătă, 11 septembrie 2010

Eli, Eli, lama sabachtani


Iată o întrebare veche de aproximativ 2000 de ani, plus-minus ceva mărunţiş (cui îi pasă, pe criza asta) la care preaplecata dumneavoastră slugă (băi, am glumit, să nu vi se urce la cap!) a găsit în sfârşit răspunsul. Ce-i drept, numai pentru România.

Încă una scurtă, că-s în fugă: n-aţi crezut treaba cu impozitarea norocului, nu? Aia-i, nimeni nu-i profet în ţara lui. Şi, din păcate (ca să rămânem în spectrul religios, Doamne iartă-ne şi jos ai lor!) eu-s cam nimeni. Dar, uite ce anunţă Caţavencu săptămâna asta: conform unei ordonanţe de guvern, de la întâi octombrie se interzice ruperea exemplarelor de trifoi cu patru şi peste patru foi (da, tanti, la ăla de ce-i mai zice trifoi?) Cică e pe lista plantelor protejate, fiind pe cale de dispariţie. Haoleu, miopilor, dacă n-aţi mai văzut voi de mult din galopul gipanului înseamnă că-i dispărut? Auzi, cică amenda-i între 500 şi 1500 de lei, să nu ziceţi că nu v-am zis. Deşi, dacă găsiţi vreunul şi chiar aduce noroc, poate nu vă prind....

Aşa, iată răspunsul la întrebarea că de ce a părăsit Dumnezeu România (deşi mai era şi alt răspuns, mai simplu, cei care-au făcut la fel ştiu ei de ce).


2 comentarii:

PowerPrafGirl spunea...

Pfoai! cat ziceai ca e amenda?? noa, pai eu sunt mandra detinatoare a unui exemplar cu 4 foi!!! io le propun un troc: le dau io lor patrufoiu' meu (da' de le-o purta si hamesitilor astora niscai noroc si-or iesi din cacat, mai ales lui Boc ca-i amarat nene!) si sa-mi dea ei mie 1500 de roni ptr el, huh?
P.S. Mie chiar mi-a purtat noroc, acuma sa nu se gandeasca nenea Boc ca ii va purta asa noroc incat ii va creste putza de 5 cm, ca e doar un patrufoi, nu e zana cea buna ;) la aia se fac programari si-am auzit ca are si capul patrat ca sa-ti sprijini pe el halba de bere :P

Graphite spunea...

Io cred c-au inceput sa dispara cam de cand s-au umplut rezervatiile si parcurile naturale protejate cu viloaie de parlamentari experti in cacatu-n drum. La ora asta tot bizonul cu jeep are tablou cu flori de colt ocrotite de lege si rupte de indivizi platiti pentru asta. Cat despre dat 1500, nu-ti face iluzii: astia nu stiu decat sa ia. Mana de dat li s-a uscat. Cam ca putza aia de care zici.