vineri, 1 octombrie 2010

Bar, ca pe valuri


Sal'tare, mo! Nu stau mult, că abia ce m-am întors dintr-o călătorie în care n-am mai apucat să plec, şi mă duc mintenaş în alta în care nu-i sigur că merg, aşa că n-am vreme nici să mă spânzur. Deci, nu insistaţi.

Ce mi-a plăcut mie săptămâna asta: nici n-au apucat poliţaii să dea cu caşcheta-n ea de viaţă şi să fluiere de trei ori, ca cocoşu' lu Sân'Petru, refrenul cu javra, şi, hop!, ce se-ntâmplă? Iese afară Buldogul Intern. Nu la el se referau băeţii, da' dacă s-a simţit omu, te pui?

Cum n-am vreme de jucat pe calculator, că lucrez de nu-mi văd ceafa, m-am gândit să-mi respect mania pentru grafit (ruda bugetară a diamantului), aşa că, azi, na-vă desen făcut la o aşteptare-n cafenea. Să-mi fie de bine.



3 comentarii:

PowerPrafGirl spunea...

:))))))))) Foarte TARE! auzi, da' Victoriei din Samotrace de care se tine matelotu' trebuia sa aiba o pereche de silicoane mai mari, nu de alta, da' sa-i foloseasca pe post de flotoare... ca se duce la fund cu mariner cu tot :P

Graphite spunea...

Aia-i si ideea, PPG. Pen'ca cucoana nu face oricum nimic pentru a ajuta tara sa pluteasca; dimpotriva, sutienele blindate Beton Vuitton ne-or ajuta sa dam mai repede de fundu' sacului gradinii carpatine...

vrăji spunea...

să mori tu? :))