sâmbătă, 28 august 2010

Grevă fiscală

Am primit de curând un link şi o invitaţie să semnez declaraţi ade grevă fiscală pe care o redau mai jos. Evident, am făcut-o, cu gândul că mă reîntorc curând la personajele din Regresia Cerebrală de care mi-e un dor de n-am ce fuma.
Ăsta-i textul:

To:  Guvernul Romaniei
Stimate domnule prim-ministru Emil Boc,


Noi, subsemnaţii, ne declarăm dezaprobarea faţă de modul umilitor în care administraţia pe care o conduceţi înţelege să aplice noile prevederi privind veniturile de natură profesională. Ni se pare ilogic, absurd şi jignitor să fim purtaţi pe drumuri, lunar, de la o instituţie la alta, să completăm nişte declaraţii la fel de absurde. Cei mai mulţi dintre noi nici nu sîntem capabili să înţelegem ce ar trebui să completăm.
Domnule prim-ministru, ne declarăm incapabili să ne ridicăm la nivelul guvernului pe care îl conduceţi. Cum nu putem schimba poporul, ar fi mai uşor să schimbăm guvernul. Sau guvernul să încerce să coboare la nivelul nostru.
De aceea,vă punem la dispoziţie, prin poştă, fiecare în parte, copii ale contractelor pe baza cărora sîntem plătiţi. Veţi primi din partea noastră aceste plicuri, ca semn al bunei noastre credinţe. Ne exprimăm disponibilitatea, ca nişte contribuabili oneşti ce sîntem, să plătim taxele legale, după ce ne veţi comunica sumele aferente.
Vom face acest lucru după ce guvernul pe care îl conduceţi ne va pune la dispoziţie o declaraţie cadru simplă, completabilă anual, inclusiv în regim online. Am aştepta şi scuze din partea unui guvern responsabil. Pînă atunci, noi subsemnaţii, ne declarăm cetăţeni în grevă fiscală.

Cu acelaşi respect pe care ni-l acordaţi,
Sincerely,

Şi ăsta-i linkul spre încolo. Suntem deja aproape 4500.
Să semnaţi bineeeeeeeeeeeeeeeee!

http://www.petitiononline.com/grevfisc/petition.html

Niciun comentariu: